четвъртък, 27 юни 2013 г.

Купонджийки


Леле... До къде я докарахме? Познатите ни “звезди” от филмите на Дисни – невинни, нежни и наивни – днес можем да съзерцаваме полу-голи, надрусани и размахващи пищови. Всеки нормален човек ще се запита как по дяволите се стигна до тук? Наистина не е за вярване. Селена Гомез, която добре познаваме от „Още една история аз Пепеляшка” и дебилната Ванеса Хъджинс („Училищен мюзикъл”), която е толкова отчайващо изрусена, напълняла и оглупяла, че ролята й стои като правена специално за нея – са две от главната четворка момичета, запътили се на пътешестивие, на което държат да опознаят себе си. Успяват ли? Не съм особено убедена. Научават лимитите си. Изправят се пред едни от най-големите си страхове и се друсат до припадък. Колкото до другото посмешище Джеймс Франко – ето това вече е върхът на сладоледа. Толкова съм разочарована от това същество... Успя със замах да унищожи хубавото ми впечатление от актьорските си умения и да ме откаже от всякаки филми със себе си. Много, много зле. Силно ви препоръчвам да стоите далеч от лентата.

Няма коментари: