четвъртък, 27 юни 2013 г.

12 рунда: Презареждане


АМАН! Точно това си мислех, докато взимах трудното решение дали изобщо си струва да гледам този филм. Защо ще ме попитате? Омръзна ми от допотопната игра на шепа остаряващи кечисти да ми трови деня. Аман вече! То не беше нещастникът Дуей Джонсън Скалата, който освини десетина заглавия струващи ми се добри, то не бе Джон Сина, Батиста, Ледения Стив Остин и т.н. Омръзна ми, уважаеми читатели да гледам героичните им изяви на голям екран, защото вече никой не плаща да гледа посмешищата им в кеча. Лентата има идея, развита, но спъната от присъствието на това лекенце – Ренди Ортън. Как би могъл да покаже нещо друго освен потене и припадъци, траещи точно толкова, че да може да нападне в гръб друг кечист? Ужасяващо оцвъкана лента, слаба и въпреки опитите да стане интересна ни е ясна още от самото начало. Имаме на лице катастрофа и ... Някой отвлича жената на лекенцето. Ахахаха. Стига ви толкова. Не гледайте.

Няма коментари: