сряда, 12 юни 2013 г.

Земята: Ново начало


Очаквах повече заради епичния трейлър. За съжаление очакванията ми не бяха оправдани дори на половина. Историята беше тромаво загатната, неприятно разгърната и пословично слабо завършваща. Не съм убедена на кого би допаднал този филм. Името на режисьора М. Найт Шаямалан е известно с доста заглавия, но това дали е достатъчно добра причина да гледате лентата и да я оцените положително? Лично на мен семейство Смит ми дойде малко в повече. Уил е актьор, чийто ранг малкото лекенце не може да достигне, но определено се напъва. След „Карате кид” доста му се повдигна самочувствието, но трябава да признаем – известен е само заради баща си. Филмът е изцяло поверен на актьорските умения на Джейдън. Притежава ли такива? Не биха казала и това е неприятна изненада за всички ни, които вярваме на преценката на режисьора, че ще избере някой достоен. Ефектите – да, имаше ги. Не, не запълваха изцяло нуждата от екип, който да изнесе сценария на гърба си. Бяха недостатъчни за двамцата ни герои и твърде много, за да кажа, че лентата имаше смисъл. Гледайте, защото сте любопитни като мен, но бъдете предупредени, че не е особено качествено.

Няма коментари: