сряда, 3 юли 2013 г.

Добрият доктор


Орландо Блуум в нещо друго освен ролята на Уил Търнър („Карибски пирати”)? Озадачаващо и малко напрягащо. Не съм останала с впечатлението, че е кой знае какъв актьор след Леголас („Властелинът на пръстените”), но като се замислите и не може да ме вините Блуум притежава момчешки чар и нищо повече. За мен никога не е тежал на мястото си достатъчно, че да тръпна в очакване да се покаже в дадена лента. Затова и скептикът в мен, гледащ над очилата си, цъкаше с език, докато свалях лентата. Напълно съм права както винаги. Историята във филма е повече от интересна. Лекар, очевидно скоро завършил, се опитва да се докаже на старшите, но само оплесква работата. Първо момента с пеницилина и мацката с ей такива очи и нечовешки мънкащ глас. Въпросът който поставя лентата е: до къде е разумно да се спре, особено щом притежаваш такива правомощия като медицинско лице? Нашето лекарче, ерго Орландо, не можа да се спре. Явно не му беше по силите. Защо? Заради голееемите очи. Хвърлете едно очо (хах) на лентата, не е толкова зле, но не е за препоръчване. Оценката ми е 3 от 10.

Няма коментари: