четвъртък, 18 юли 2013 г.

Код: Олимп


Описван като “Умирай трудно в Белия дом” филмът разказва за изморения от живота агент от Тайните служби Майкъл Банинг (Джерард Бътлър), който се превръща в единствената надежда за спасението на президента на Съединените щати.
Без никакво предупреждение Белия дом е атакуван и превзет от група корейски терористи, които са готови на всичко за да постигнат целите си. Животът на президента е в опасност и първоначално всичко е в ръцете на висшестоящ генерал от армията, който е принуден да преговаря с похитителите.
Скоро обаче нещата се променят и Майкъл бива поставен в центъра на опасната ситуация. Залозите се увеличават с всяка изминала минута, а заплахата на терористите за ядрено нападение е на път да се превърне в реалност. Режисьор на филма е създателя на хитовете “Резервни убийци” и “Тренировъчен ден”, Антоан Фукуа. Лично аз от доста време не бях гледал симпатягата Бътлър на големият екран и бях доста ентусиазиран от лентата. Да си призная имаше нещо което не ми допадна като цяло, а именно ужасно предзказуемият и клиширан сценарий. Такъв тип филм съм гледал милион пъти, особено през 90те. Нямаше нищо ново да ми предложи което не съм гледал преди. Лентата ми се струваше мудна и измъчена.Избрали са Арън Екхарт и Бътлър с надеждата да има малко динамика и фурор, но са си останали само с надеждата. Все пак ако искате да убиете малко време с един непретенциозен екшън...защо не. Опитай те.

Няма коментари: