събота, 27 юли 2013 г.

Z-та Световна Война

http://www.cinefish.bg/data/movies_images/213/p_213073.jpg 

Лентата е по едноименния роман на Марк Брукс, който разказва историята на оцелели след нашествие на зомбита по целия свят. Историята в „Z-та Световна война“ се разгръща около служителя на Обединените нации Гери Лейн (Брад Пит). Той обикаля света в трескава надпревара с времето, за да спре пандемия, заплашваща да свали правителства, да разбие армии и да покоси човечеството като вид. Лично на мен филмът ми допадна и като сценарий и като игра. Не бих казал, че съм гледал Пит в подобен тип филм преди и останах доста изненадан. Допадна ми идеята как нямаше ясен произход на заразата и винаги го има този елемент на непознатото. Атмосферата, ритъма си бяха на мястото. Като фен на зомби жанр филми този опредеделено щ бъде добавен в колекцията ми. Опитайте го. Оценката ми е 7.5 от 10.

Няма коментари: