събота, 11 май 2013 г.

Сироп


Маркетинг в небивали мащаби. Сладникава любовна история. Игра на думи така сериозно застъпена, че никой не би могъл да я пропусне. Да, точно това представлява тази лента. Нежно и напълно безуспешно ни тласка по върховете на маркетинга, като определено не си дава сметка, че голяма част от зрителите на филма не са способни да разберат нещата до край. Но това не е най-интересното. Причината да дам положителният си вот за лентата е нескончаемият поток от идеи, които е способна да ни даде със замах, скритите игри, на които нямаме право да станем свидетели, защото сме простосмъртни, невероятните напъни и крайни срокове, които задължително трябва да бъдат изпълнени прецизно. Защо? Защото иначе задкулисните игри няма да могат да протекат нормално. Филмът е прекрасно доказателство до къде могат да стигнат хората, за да продадат идеите си, продуктите си и дори себе си. Не казвам, че задължително трябва да гледате, но пък хвърлете едно око – може и да не съжалите.

Няма коментари: