сряда, 31 декември 2014 г.

Predestination


Mind blowing!... Дори се наложи да си пусна музика, за да мога да започна да мисля адекватно, а не просто да прехвърлям историята в главата си отново и отново, без да продължа напред. Ето това е лента! Ето това беше удоволствие. Това представляват моите девятки. Това е!!! Сега на фона на Disturbed забелязвам някои очевидности, които не осъзнах на време, заради увличането ми, заради желанието ми това да е 10, а не тройка. Както и да е… Какво има тук? Най-обикновен бар и мъж, който разказва историята си на бармана. Мъж ли казах? Май имах предвид жена? Или не? То е ясно, че е много трудно тук да се категоризира каквото и да е. Особено когато започна пътуването във времето. 1945-та, когато е бебето, което е плод на непознат и нашето момиче, което след време става момче, а бебето бива върнато, но къде? Като се чета сега нямам представа какво се опитвам да ви кажа. Никаква! Искам да гледате, искам да се насладите. Искам да разберете любовта ми към подобни филми, защото това е нещо, което не можеш да не заобичаш, особено ако гледаш всичко, което излиза на кино. Буквално те отнася, въвежда те в света си и когато си решил, че си готов да се произнесеш – ти стоварва нова гледна точка със светкавична скорост, просто за да те обърка. Пътуването във времето отдавна ми е страст и този филм е една от причините да обичам темата така страстно. Първата ми девятка в блога. 9 от 10. Не пропускайте!

Няма коментари: