сряда, 17 април 2013 г.

Черни небеса


Ах, тази така благодатна тема за извънземните. След всеки изгледан филм за тях се надявам искрено това да е бил последния опит да задържат вниманието ми и отново оставам разочарована. Някак разчитах новоизлюпеното име в киното Дакота Гойо да не е пълен провал и да подбира лентите си спрямо нулевите си актьорски умения. Уви. Истината е, че нямах представа, че лентата ще се върти около нашественици. Още първите 10 секунди режисьорът стопи всякакви илюзии за нещо различно и цитира Артър Кларк - “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Което естествено няма как да не ме наведе на мисълта, че не съм попаднала на филм. Та... Започва с най-обикновени кадри на предградия в Америка. Нищо интересно. Въвеждат ни в света на едно семейство, в чиято къща започват да се случват странни неща всяка вечер – влизане с взлом, интересна подредба на всички предмети от кухнята, едновременно проникване в къщата през всички врати и прозорци, птици се разбиват в постройката. Разбира се, с течението на минутите всичко се разкрива, но става твърде бавно, ако питате мен. Интересно е, защото представлява идея за извънземните, която до сега не е филмирана. Ако сте любопитни като мен – заповядайте. При всички други обстоятелства - не си го причинявайте. 

Няма коментари: