събота, 9 февруари 2013 г.

Жълтата кърпа


Току що изгледах лентата. Доста неща се въртят в главата ми и ще се наложи да простите обърканите ми мисли. Първото и най-важното е: нормална ли съм, че изгледах ВСИЧКИ филми, в които участва Кристен Стюарт? Няма рецензия на лента, в която участва тя да не плюя с всички сили пословично нескопосаната й актьорска игра! Не се е намерил нито един път, в който да не досадя на аудиторията си с проблемното й висящо чене и двете й мимики на кръст. Ама защо си го причинявам? Защо изобщо някой би бил толкова луд като мен?!
На второ място поставям играта на останалите актьори – прекрасна. Мария Бело никога не е била сред фаворитите ми, но този път със замах размаза всичките ми недоволни мисли. Уилям Хърт блести. Имаше един конкретен момент в лентата, когато бях готова да се обзаложа, че не играе. Така добре се е справил с персонажа и така искрено е приел думите и действията му.
Като оставим на една страна целия каст, това което държа да споделя с аудиторията е – не пропускайте. Историята на героите започва наистина бавно и мудно, карайки ме неистово да желая моментално превъртане на кадрите, но ако сте от по-настоятелните ще установите, че с течение на секундите историята се развива. Да, твърде нежно и постепенно, но все пак го прави. На края така исках да се изпълни желанието на главния герой, че чак не можех да повярвам колко навътре съм приела случващото се. Лентата не е правена за любителите на секс сцените, безумно скалъпените сценарии, експлозии и прочие екшън истории. Останалите от вас, които вярват, че биха се насладили на подобна лента – не пропускайте.

Няма коментари: