петък, 15 февруари 2013 г.

Облакът Атлас


Имайки предвид, че режисьори са братята Уашовски (Матрицата) и звездният актьорски състав... ок минус Хали Бери... бях доста заинтересован от този филм. И отново, за съжаление бях разочарован. Покрай книгата, по която е адаптиран филма, много шум се вдигна... но някъде по пътя на адаптацията нещо или някой брутално се е объркало и то сериозно. Сюжета... клиширан на максимум... преплетени човешки съдби през разлчни епохи... хммм къде ли може да съм гледал подобна лента... може би "Фонтанът" на Дарън Арановски или пък "Машината на Времето". На кратко, филмът нищо ново не ми предложи и не само - актьорската игра беше под всякаква критика, въпреки имената, което е още едно доказателство, че много звезди под един покрив не правят велик филм. На края не ми издържаха нервите от баналата малоумщина и просто превъртах ,за да може визуалната агония да приключи. Гледайте го на собствен риск или просто си пуснете "Фонтанът"... няма да сбъркате.

Няма коментари: