неделя, 3 февруари 2013 г.

Хензел и Гретел: Ловци на вещици


"Хензел и Гретел: Ловци на вещици”. Страхотен трейлър. Залепям се аз пред екрана и със затаен дъх чакам да видя впечатляващите кадри и разтърсващата история. Като никога не бях особено подведена. Имаше от всичко тук. Лошото е, че историята за Хензел и Гретел никога няма да бъде същата за мен. Тези двамата ми разказаха играта, но не като супер герои, чиито прически не помръдват, докато подскачат и се бият, а като простосмъртни – имаха синини, рани и наистина се постараха хората да унищожат героинята на Фамке Янсен, която ужасно много харесвам от „Х-men”. Разбира се, има повод да надам вой, като типичен разглезен представител на нежния пол, но няма да го сторя. Лентата оправда очакванията ми. Прекрасен актьорски състав и приятен сценарий. Музиката също беше на ниво. Препоръчвам на феновете, които се радват като мен на подобни ленти.


Няма коментари: