неделя, 5 октомври 2014 г.

Град на греха: Жена, за която да убиваш



Продължение? Наистина, ама съвсем откровено ви казвам – втръсна ми. Не, не ме разбирайте погрешно. В никакъв случай лентата не е лоша, ама да си изсмучеш от някои части тези истории и да ги натикаш във втората част, непосилно е. Особено след като Ева досадното от Пени Дредфул отново плющи телеса на екран. Нямам сили, уважаеми читатели. Не ми останаха. Ако не бяха Мики Рурк и Джесика Алба направо да съм теглила една дългосвиреща на лентата и да съм я зарязала. История има, но няма как да я разкажа без да вляза в досадни детайли, с което да ви убия кефа да гледате. Не препоръчвам този филм, особено ако сте останали очаровани от първата част като мен. Оценка няма да давам, не мисля, че е измислена система, по която мога да оценя гледаното.

Няма коментари: