неделя, 5 октомври 2014 г.

Люси



Това ли е Люси, за която всички говореха? Някакъв невероятен филм за жена, която прескача процентите достигнали човечеството до сега?! Мама миа! Идеята тук – зашеметяваща! В началото бе трудно да гледам duck face да се къса да преглъща и реве, но го понесох мъжки. Останалото? Ам, не знам от къде да започна. Не съм очарована, може би от части е заради факта, че бях наистина положително настроена. Не е кой знае какво филма. Хайде, линчувайте ме! Дайте си сметка, че с количеството режисьори и сценаристи в света на киното, тази лента би могла да се превърне в нещо невероятно – това е неутъпкана пътека. А ние какво видяхме? Йохансон подскача, подскача и се стопи, като по пътя се надруса здравата. Филмът имаше такава небивала предпоставка за развитие, че за около секунда не можах да повярвам, че виждам финални надписи. Да, тя достигна 100 процента, но това ли е всичко?! Не съм доволна. Никак. Оценка 3 от 10, заради идеята.

2 коментара:

Ari каза...

az bih dal 5.5 ot 10. :) muzikata beshe na nivo!

Аз и никой друг каза...

Ти все им даваш някакви гигантски оценки, без значение дали наистина си струва. В крайна сметка ти си потребител и трябва да си доволен от представения продукт - заради една музика да дадеш толкова висок резултат е нелогично.