неделя, 23 март 2014 г.

Перфектният ритъм






21-ви век, музиката на днешното време. Заразителна, силна и позната. Историята – леко скучновата. Доста такива съм виждала и преди. Аутсайдерите, гигантските издънки печелят състезание (в конкретния случай за акапелно пеене), благодарение на промяна, на вдъхновение, на силното си желание. Вариантите са повече от много, но за първи път виждам за пеене без музика. Разбира се, тук е включен и бийтбокса, който е учудващо приятен, като се има предвид предложената ни музика. Мисля, че не е нужно да ви разкривам сценария повече. Държа да вметна, че самата аз бях отрицателно настроена и дълго и продължително отбягвах този филм. Приятно ми е да призная, че сгреших. За съжаление малко напомня на мюзикъл, но това явно си е в реда на нещата, заради жанра, към който са се устремили. Оценката ми е 4 от 10, заради новаторството, приятните познати лица от екрана и заразителните ритми.

Няма коментари: