събота, 14 септември 2013 г.

Краят на света


Сет Роугън се прави на сценарист и режисьор – демек, имаме удоволствието да влезем за два часа в главата му и да установим, че там положението е сбъркано. Лично аз виждам този проект като: винаги съм била второстепенен герой, събирам достатъчно пари, прибавям приятелите си, също винаги втора дупка на кавала, миксирам всичко и буф – правя филм с много познати, но на практика почти безизвестни актьори. Как ви се струва? Като една голяма каша, каквато се и оказа, че е лентата. Историята е за края на света, който настъпва, докато половината Холивуд се е изсипал на парти у Джеймс Франко (тук вдигам озадачена вежда). В тази лента ще имате честта да видите всички второстепенни персонажи, играещи себе си, от последните пет до осем години. Разбира се има и сравнително известни звездички, които би трябвало да ни „сгреят” душата. Явно това им е приложението тук. Историята за края на света е толкова предъвквана, че не е нужно и аз да ви пиля на главите по повода. Интересното е идеята на Сет Роугън за точно този последен ден на човечеството. Дяволи, Господ, който може да спасява и невероятни пожари. Да си призная това не е най-доброто от света на киното, но лично на мен ми допадна до някъде. Не препоръчвам, но може да хвърлите едно око – вземе да се окаже, че съм сгрешила и е време някой да ме обори. Оценка 3 от 10.

Няма коментари: