четвъртък, 14 март 2013 г.

Рънауейс


 Не, не, не и пак не. Дори да ми опрат нож в гърлото и да ме накарат да гледам филма отново няма да се съглася. Не знам защо изобщо се сдобих с този гадост на компа си. Вероятно неподправеното ми женско любопитство проговори и реших да видя (и да се разочаровам) за пореден път от Стюарт и Фанинг. Удивително е как са събрали две толкова дразнещи (силно казано) актриси в един филм. Нечовешко изтезание върху личността ми! На Кристен отново не спря да й виси устата (моля, кажете на девойчето, че очевидно има сериозен проблем), а Дакота продължаваше упорито да ми се вижда като разгонено недоносче. За да бъда максимално откровена ще ви призная, че нямам идея коя е тази група, но това не оправдава нещастната актьорска игра. Не знам, вероятно ще се появи някoй който да ми възрази, за това от сега признавам, че съм настроена против и заради присъствието на двете малоумни фльорци. 

Няма коментари: