сряда, 11 март 2015 г.

Петдесет нюанса сиво


Петдесет нюанса глупости на търкалета – кой от нас е в състояние да ги издържи?! Аз определено, но сега ще кажа искрено мнение и се надявам да ме разберете. Когато излезе книгата, преди почти 100 години, защото наистина мина твърде дълго, преди някой да се сети, че тук има пари, прочетох трилогията на един дъх. Да, приемам, че бях в сесия, и всичко, което не ми беше в задължителната литература бе на почит. Историята е ясна – всичко живо е чело резюмета и разни анотации, ама да изживееш думите на авторката, да ги приемеш като свои и да продължиш напред, са направили само тези, които са чели. Това тук, за което слушахме с месеци и, което бе така безсрамно афиширано е пълен провал! Отдел маркетинг го пуснаха точно на 14-ти февруари, специално, за да отидат всички жени и за да може датата да се асоциира с нещо повече от мръснишки секс. Целевата им група дори включваше непълнолетните, което се отрази на твърде много от рекламите им. Изобщо – всичко е правено за пари, но не са усетили, че докато са брояли пачките са изтървали нишката. Главните герои изиграни от Дорнан и Джонсън не само не успяват да докарат дори на фасон чувствата си един към друг, ами и изглеждат дистанцирани, не на място, прецакани. Никаква искра между тях. НИЩО! Тая противна Дакота тотално е оакала Анастейша Стийл – превърнала я е в инфантилно, не разбиращо, 12 годишно момиченце, което си гризе джуката и оглежда аудиторията с кравешкия си поглед. Колкото до мистър Грей, в началото бях напълно съгласна с избора му за тази роля, а днес единственото, за което си мислех е, че няма как да изглеждаш по-нелепо от него, опитвайки се да борави с камшик. Освен всичко изброено съм разочарована и от Дани Елфман, който ми е слабост от преди хиляди години, а днес ми доказа, че когато филмът не струва, дори той е безсилен да постигне успех. Не си го причинявайте при никакви обстоятелства!

Няма коментари: