четвъртък, 8 май 2014 г.

Невероятният Спайдър-мен 2

Винаги сме знаели, че най-важната битка на Спайдър-мен е със самия него: борбата между обикновения живот на Питър Паркър и невероятните отговорности на Спайдър-мен. Както едно време мъдрият чичо Бен каза на племенника си Питър, че с голямата сила идват и големите отговорности.В „Невероятният Спайдър-мен 2“, Питър Паркър ще открие, че му предстои още по-голям сблъсък с може би най-могъщият му враг, Електро. За Питър е неповторимо усещане да прескача между небостъргачите, прегърнал ролята си на герой и да прекарва дните си със своята любима Гуен (Ема Стоун). Но да бъдеш Спайдър-мен си има своята цена: само той може да защити жителите на Ню Йорк от страховитите злодеи, които застрашават града. С появата на Електро (Джейми Фокс), Питър трябва да се изправи срещу враг много по-могъщ от самия него. Със завръщането на стария си приятел Хари Озбърн (Дейн ДеХаан), Питър ще осъзнае, че всички негови врагове имат едно общо нещо: ОзКорп. По мое скромно мнение лентата е много по-зрелищна и с много по-солиден сценарий от колкото втората част на старата трилогия с Тоби Магуайър в главната роля. Неоспоримо е, че ефектите в лентата са зашеметяващи, особено битките между Спайди и Електро. Лично аз бях страшно впечтлен и много приятно изненадан от играта на Фокс като главният злодей. Успява да накара публиката да го обича и паралелно с това да го мрази и съжалява. Лентата определено си заслужава. Оценката ми е 8 от 10.

Няма коментари: