събота, 11 януари 2014 г.

Невъзможно бягство


Ето ни отново пред вестта, че динозаврите в киното, а именно Силвестър Сталоун и бившият губернатор Арнолд Шварценегер, взели, че скалъпили лента и я натикват във всички възможни кино салони. Скептикът в мен, или да го нарека злобната ми половинка, твърдо заяви, че това е извън всякакви граници. Не можело пак да се принудя да зяпам час и половина безмислен филм и да се прозявам като за световно. Обаче, любопитната ми страна реши, че е не е нормално да пропусна шанс да надам вой. Сядам аз и отегчителната изкривена муцуна на Сталоун ми втръсва още в първите две минути. Принуждавам се да гледам и установявам, че динозаврите са толкова гримирани, че седемте им десетилетия почти не личат. Злобно отбелязвам, че трябва непременно да го вметна тук и някак се заглеждам, за да открия още неща за оплюване. За моя изненада актьорският състав не е чак толкова зле, а историята като че ли става за гледане. Като изключим тоновете отрепки и недоносчета (за пример 50 Cent), не е зле. Оценката ми е 3 от 10. Не я приемайте негативно, трудно давам над петица, така че тази лента може да се брои за тройкаджийка. Вижте и може и да намерите сили да ме оборите.

Няма коментари: