събота, 12 октомври 2013 г.

Реликвите на смъртните: Град от кости


Изключително приятен филм. Очевидно е по книга, която не съм чела още, затова съм така приятно изненадана. Актьорският състав е на ниво, като изключа Йети, ужасяващите й вежди и вечно отворената уста. Джонатан Рийс Майерс ме изненада – свикнала съм да го гледам все в положителни роли, а човекът можел да се справи. Кралицата от „Игра на тронове” ме спечели още с първите си реплики. Колкото до историята – е, не е като да е напълно оригинална, но си има своите достойнства. Набъркани са толкова много неща, персонажи и идеи, че без втора част няма да се разминем. И все пак гласувам положително. Въпреки натовареността на тази първа част, вярвам че следващите ще са добри, заради вече въведените герои и истории. Оценката ми е 5 от 10.

Няма коментари: