четвъртък, 8 август 2013 г.

Смърфовете 2


Втора част. Втори опит да се върне детството на хората, които НЯМА да седнат да гледат смърфовете. Излишно е да ви казвам, че повторението на същата грешка тук, не е дало възможност на създателите на лентата да се поучат. Напротив. Със замах са унищожили и последните ми надежди за хубав филм, въпреки че е анимация (знаете колко много ги обичам). Нийл Патрик Харис отново е в центъра на събитията, като не ми оставя възможност да не го оплюя и да не кажа, че подборът му на роли е неуместен. Историята тук се върти около Смърфиета, която лично на мен винаги ми е била напълно излишна. Гаргамел се е прицелил в нея, защото само тя не е истински смърф и татко Смърф едно време я е превърнал от изобретение на лошия магьосник, в прекрасна русокоса кокона. Откровено – това ли успяха да измислят? Не е достатъчно в никакъв случай, поне не за мен. Децата искрено биха се зарадвали на сините идиотчета, но всеки уважаващ себе си любител на анимациите няма да е доволен. Оценка 2 от 10.

Няма коментари: