четвъртък, 12 април 2012 г.

Шерлок Холмс: Игра на сенки


След прекрасната първа част, нямах капчица търпение да излезе и втората. Уви, не благоволиха да ми доставят удоволствие да чакам и трета такава. Всеки би ме попитал какво не е наред? Не съм убедена точно. Уж Холмс си беше същият, както и Уотсън. Уж имаше интрига и екшън. Главният герой пак сипеше бисери, които бих могла да повторя дори, но това е. Да каже човек, че лентата е била пълна с неприятни фусти - е, не е. Актьорският състав беше на ниво. И все пак... Мнението ми е отрицателно. Беше мудно и провлачено. Всичко си беше на място и въпреки това нищо не беше както трябва. Моля желаещите да ме опровергаят, до тогава - не ви го препоръчвам.

3 коментара:

bobre каза...

Вманиачен фен на Шерлок Холмс съм под всякаквите му форми... и смятам, че втория филм е с няколко идеи по-добър от първия :)

Аз и никой друг каза...

Вярвам на преценката ти и искрено те моля да изтъкнеш преимуществата на втората лента, защото думите ти не ми звучат логично. Аз също бях фенка, зарибих дузина хора с филма и въпреки това - не е достойно продължение...

Darra Star каза...

Нека споделя ентусиазма си към подобен тип истории, чак такава фенка на Шерлок не съм . Е, харесвах като малка да си играя на детектив, но не мисля, че е нормално чак до такава степен да изкривяват понятието. Интересен е филма, но на моменти прекаляват. Не знам как всичките рани, пътувания и какво ли още не може да се случи в реално време и хронология... Пълен Х! И все пак ще очаквам да видя какво ще се случи в част 3... :)))