петък, 7 септември 2012 г.

Бел Ами


Може би основната причина лентата да ми стори под всякаква критика е присъствието на Робъртчо. Такава неприязън съм развила към всичките актьори от безкрайната сага, че всяко едно тяхно начинание ми се струва безмислено. Дори присъствието на Кристин Скот Томъс, която за мен е наистина добра актриса, не можа да смекчи ужасяващо еднаквото лице на Патинсън във всичките кадри на филма. Като се замисля – или играе луд, защото му отива и очите му определено не си стоят по местата, или играе блестящ супер герой. О, почти забравих как оцвъка ролята си на Сет Дигъри. Като цяло не го бива, или просто подборът на ленти е лош и не може да изпъкне дори мъничкото му актьорско талантче. Колкото до филма: не струва. Все очаквах нещо да се случи, нещо, което да ме накара да кажа, че точно тази лента си заслужава. Уви, нямаше такъв момент. Интриги и много жени по средата на цялата каша. Секс в промишлени количества и моят извод: Не гледайте!

Няма коментари: