неделя, 27 май 2012 г.

Моят бъдещ приятел



Аз съм си виновна. Твърде любопитна съм, че да се стърпя да не изгледам поредната захаросана боза, поднесена ми от умопомрачително безмозъчен екип режисьори, сценаристи и прочие. Какво имаме тук? На пръв поглед предпоставка за приятно, не особено интересно и неангажиращо филмче. А какво е всъщност? Пълна скръб... Никой, ама никой не би могъл да види адекватност в думите и действията на героите - това е като оставим на страна фантастичният привкус на лентата. Толкова изсмукано от пръстите рядко си позволява някой да даде на хората като сценарий. Ужасно бавно, проточено и трудно смилаемо. Не го гледайте.

1 коментар:

Darra Star каза...

Нискобюджетно изпълнение, съгласна съм ... Има и къде къде по-зле филми, но това е положението. С времето едва ли ще става по-добре. Старите филми винаги ще са по-добри ..