Уди Алън стои зад лентата. Поради този факт прочетох толкова различни мнения в интернет, че чак се наложи да видя за какво иде реч и да сложа още една гледна точка в мрежата. Дали ми хареса? Определено не. Париж беше жив герой, стоеше плътно до Оуен Уилсън и оцвъкваше работата му. Рейчъл МакАдамс е позагубила форма, което няма как да не се отрази на лентата. Като махнем актьорската игра, която беше по-скоро като забавление за актьорите, а не сериозна работа – минавам на историята. Аммм... Вярвам, че няма човек, който да може да ми обясни това как се получава схемата, освен с клишираното”Париж е пълен с магия”. Нескопосана и съшита с бели конци ми се стори идеята за Хемингуей, който се разхожда из града, заедно с Франсис Скот Фицджералд, придружавани от Дали и Пикасо. Really? Това научна фантастика ли е, или лента за големи хора? Твърдо не препоръчвам. Оценка 2 от 10 заради Марион Котилиард.
събота, 10 август 2013 г.
Полунощ в Париж
Уди Алън стои зад лентата. Поради този факт прочетох толкова различни мнения в интернет, че чак се наложи да видя за какво иде реч и да сложа още една гледна точка в мрежата. Дали ми хареса? Определено не. Париж беше жив герой, стоеше плътно до Оуен Уилсън и оцвъкваше работата му. Рейчъл МакАдамс е позагубила форма, което няма как да не се отрази на лентата. Като махнем актьорската игра, която беше по-скоро като забавление за актьорите, а не сериозна работа – минавам на историята. Аммм... Вярвам, че няма човек, който да може да ми обясни това как се получава схемата, освен с клишираното”Париж е пълен с магия”. Нескопосана и съшита с бели конци ми се стори идеята за Хемингуей, който се разхожда из града, заедно с Франсис Скот Фицджералд, придружавани от Дали и Пикасо. Really? Това научна фантастика ли е, или лента за големи хора? Твърдо не препоръчвам. Оценка 2 от 10 заради Марион Котилиард.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар